Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/ gestionate de institutie

Lista cu documentele de interes publicLista cu documentele produse/ gestionate de institutie
  • Acte normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Institutiei;
  • Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor institutiei, programul de funcţionare şi programul de audienţe;
  • Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Institutiei, precum şi ale responsabililor cu difuzarea informaţiilor publice;
  • Coordonatele de contact ale instituţiei, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
  • Programele şi strategiile proprii în domeniul administraţiei publice;
  • Raportul anual cu privire la activitatea Institutiei;
  • Regulamentul de organizare si functionare al Institutiei;
  • Regulamentul intern al Casei Judeţene de Pensii Sălaj;
  • Bugetul de venituri şi cheltuieli al institutiei şi bilanţul contabil;
  • Comunicate de presă, buletine informative, documentare de presă, broşuri, pliante, afişe, ghiduri, privind activităţile instituţiei;
  • Materiale prezentate în cadrul conferinţelor de presă şi declaraţii de presă;
  • Declaraţii de avere;
  • Documente necesare desfăşurării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
  • Informaţii privind organizarea licitaţiilor la nivelul Instituţiei, conform legislaţiei în vigoare;
  • Prelucrări statistice proprii din sistemul de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale;
  • Lista societăţilor comerciale din turism cu care CNPP are încheiate contracte de prestări servicii pentru eliberarea biletelor de tratament balnear;
 
  • Acte normative
  • Borderouri de expediere corespondenţă
  • Borderouri speciale pentru plata drepturilor
  • Carta de audit intern
  • Circulare elaborate în vederea aplicării unitare a prevederilor legale din domeniu de competenţă
  • Codul de conduită specific domeniului de activitate
  • Corespondenţă (intra şi inter-instituţională, cetăţeni, persoane juridice)
  • Condică de prezenţă
  • Chestionare
  • Decizii emise de directorul executiv
  • Decizii privind stabilirea drepturilor
  • Decizii privind stabilirea debitelor
  • Documentaţii de atribuire a contractelor de achiziţie publică, cereri pentru oferte, contracte de achiziţii publice
  • Documente contabile: bilanţul contabil, bugetul de venituri şi cheltuieli, cont de rezultat patrimonial, cont execuţie cheltuieli, cont execuţie venituri
  • Documente privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor
  • Dosare de achiziţie publică
  • Dosare profesionale
  • Dosare de audit public intern
  • Documente justificative, angajamente bugetare şi legale, ordonanţări de plată
  • Documentaţie de prevenire a accidentelor de muncă şi bolilor profesionale
  • Documentaţia privind reprezentarea în instanţă
  • Formulare specifice domeniului de activitate
  • Hotărâri emise de comisiile de aplicare a legilor speciale
  • Materiale       de informare ( ghiduri, broşuri, etc.)
  • Metodologii de lucru, norme interne
  • Note de prezentare
  • Petiţii
  • Planuri multianuale şi anuale de audit
  • Procese verbale de control, note de constatare
  • Proceduri de sistem şi operaţionale de lucru
  • Programe şi strategii în domeniu
  • Programul de dezvoltare anual al Sistemului de Control Intern /Managerial
  • Protocoale de colaborare cu diferite autorităţi şi instituţii publice
  • Rapoarte şi analize
  • Răspunsuri la petiţii sau alt tip de solicitări provenite de la autorităţi şi instituţii ale statului,   persoane juridice, persoane fizice, mass-media
  • Referate
  • Registre de evidenţă
  • Registre intrare – ieşire corespondenţă
  • Registrul de evidenţă a cauzelor pe rol la instanţele de judecată
  • Regulamentul intern
  • Regulamentul propriu de organizare şi funcţionare
  • Situaţii nominale ale posturilor si personalului pe compartimente
  • Situaţii periodice privind domeniul de activitate
  • Situatii statistice
  • Statele de funcţii
Last modified on Marți, 13 Septembrie 2016 23:14

OBIECTIVE

  • 1Creșterea veniturilor la bugetul asigurărilor sociale de stat
  • 2Optimizarea cheltuielilor
  • 3Actualizarea sistemului informatic ( date, aplicații, comunicare)
  • 4Crearea și administrarea unui sistem integrat de date
  • 5Reducerea numărului de cereri soluționate peste termenul legal
  • 6Reducerea timpului mediu de soluționare a cererilor de acordare a prestațiilor
  • 7Reducerea riscurilor pentru accidente de muncă și boli profesiponale
  • 8Gestionarea corectă și eficientă a activității privind acordarea biletelor de tratament
  • 9O comunicare eficientă cu beneficiarii sistemului public de pensii
  • 10Creșterea transparenței instituționale
  • 11 Îmbunătățirea imaginii Casei Județene de Pensii Sălaj și a CNPP în mass-media locală  și centrală.

Contact

  • homeCasa Judeţeană de Pensii Sălaj
  • Tel.: Tel.: +4 0260 622145
  • Fax.: Fax.: +4 0260 660831
  • mailpublic@cjpsalaj.ro
  • mapAdresa: B-dul. Mihai Viteazul 85, Zalau
  • roadCod postal: 4700