Documentele de interes public
LISTA DOCUMENTE DE
INTERES PUBLIC
– Acte normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Institutiei;
– Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor institutiei, programul de funcţionare şi programul de audienţe;
– Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Institutiei, precum şi ale responsabililor cu difuzarea informaţiilor publice;
– Coordonatele de contact ale instituţiei, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
– Programele şi strategiile proprii în domeniul administraţiei publice;
– Raportul anual cu privire la activitatea Institutiei;
– Regulamentul de organizare si functionare al Institutiei;
– Regulamentul intern al Casei Judeţene de Pensii Sălaj;
– Bugetul de venituri şi cheltuieli al institutiei şi bilanţul contabil;
– Comunicate de presă, buletine informative, documentare de presă, broşuri, pliante, afişe, ghiduri, privind activităţile instituţiei;
– Materiale prezentate în cadrul conferinţelor de presă şi declaraţii de presă;
– Declaraţii de avere;
– Documente necesare desfăşurării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
– Informaţii privind organizarea licitaţiilor la nivelul Instituţiei, conform legislaţiei în vigoare;
– Prelucrări statistice proprii din sistemul de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale;
– Lista societăţilor comerciale din turism cu care CNPP are încheiate contracte de prestări servicii pentru eliberarea biletelor de tratament balnear;
Documente produse/gestionate de institutie
LISTA DOCUMENTE GESTIONATE DE
INSTITUTIE
– Acte normative
– Borderouri de expediere corespondenţă
– Borderouri speciale pentru plata drepturilor
– Carta de audit intern
– Circulare elaborate în vederea aplicării unitare a prevederilor legale din domeniu de competenţă
– Codul de conduită specific domeniului de activitate
– Corespondenţă (intra şi inter-instituţională, cetăţeni, persoane juridice)
– Condică de prezenţă
– Chestionare
– Decizii emise de directorul executiv
– Decizii privind stabilirea drepturilor
– Decizii privind stabilirea debitelor
– Documentaţii de atribuire a contractelor de achiziţie publică, cereri pentru oferte, contracte de achiziţii publice
– Documente contabile: bilanţul contabil, bugetul de venituri şi cheltuieli, cont de rezultat patrimonial, cont execuţie cheltuieli, cont execuţie venituri
– Documente privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor
– Dosare de achiziţie publică
– Dosare profesionale
– Dosare de audit public intern
– Documente justificative, angajamente bugetare şi legale, ordonanţări de plată
– Documentaţie de prevenire a accidentelor de muncă şi bolilor profesionale
– Documentaţia privind reprezentarea în instanţă
– Formulare specifice domeniului de activitate
– Hotărâri emise de comisiile de aplicare a legilor speciale
– Materiale de informare ( ghiduri, broşuri, etc.)
– Metodologii de lucru, norme interne
– Note de prezentare
– Petiţii
– Planuri multianuale şi anuale de audit
– Procese verbale de control, note de constatare
– Proceduri de sistem şi operaţionale de lucru
– Programe şi strategii în domeniu
– Programul de dezvoltare anual al Sistemului de Control Intern /Managerial
– Protocoale de colaborare cu diferite autorităţi şi instituţii publice
– Rapoarte şi analize
– Răspunsuri la petiţii sau alt tip de solicitări provenite de la autorităţi şi instituţii ale statului, persoane juridice, persoane fizice, mass-media
– Referate
– Registre de evidenţă
– Registre intrare – ieşire corespondenţă
– Registrul de evidenţă a cauzelor pe rol la instanţele de judecată
– Regulamentul intern
– Regulamentul propriu de organizare şi funcţionare
– Situaţii nominale ale posturilor si personalului pe compartimente
– Situaţii periodice privind domeniul de activitate
– Situatii statistice
– Statele de funcţii